Mehtaponur bende de oluyordu çarpıntı doğumdan bir süre sonra geçti ama çarpıntı esnasında uzanmazsam baygınlık geçiriyodum o yüzden dikkat edin derim doktora da gittim çarpıntı için ilaç veririm ama ilaç bebeğe geçer demişti ben kullanmadım o yüzden yine senin son zamanlarda başlamış benimki başından beri oluyodu