Neslihansss ne diye ağlıyorsunuz çocuğu strese sokabilirsiniz böyle. Biraz dikkatli olmaya çalışın bebek için strese girmemeli. Ben de bugün 40. Haftama girdim, biraz sıkıldım evde, doğururum diye korkumdan dışarı bile çıkmıyodum kaç gündür şimdi çıkıp bi güzel gezip hava alacağım. Düzensiz ağrılar dışında Fazla bir belirtim de yok Siz de sakin kalmaya çalışın bebeği riske etmeyin. Doğum öncesi bulantı ve ishal belirti olabilirmiş doktorunuza da ulaşın bence