Gulenyuzluuuu Sezeryanda takılıyo spinal yada genel ise doğum öncesi,epidural ise genelde ameliyathanede takılıyo ama hastanenin prosedürüne göre değişebilir.Bu arada kendim hemşireyim hastaları hazırlarken çok sonda taktım, bazıları hiç acımadı boşuna korkmuşum derken bazılarıda bildiğiniz çığlık atıyodu.Yani kişiden kişiye göre değişiyo ama bende sezeryan olsum ve ameliyata alınmadan önce takıldı sonda ve inanın korkacak hiçbirşey yokmuş (çok nazlı birisi olmama rağmen hiç tepki vermedim😆) sadece sürekli tuvaletin varmış gibi hissediyosun o kadar 😉😊