Arkadaslar bi cogunuz bazi mesajlarda gormustur ama genede deyim 😊bénim 1 yasinda kizim var ve 8 gunluk bi kizim daha var ikinciyi aslinda hemen istemiyordum ama digeri emzirdigim için olmaz demislerdi ama oldu hayirlisi oyleymis neyse dogdu felan ve şimdi 3 istemiyorum onun için ne yapicam sizce ilac yazdilar hamile kalmamiş için ama ne kadar iyi bilmiyorum tamamen kisir felan olmamiş demi