Mervee58 ben fişimi kaybetmiştim, etiketini sökmüştüm. ürünlerinin arkasında durup değiştirdiler. Ama aynı şekilde akınca anlamı kalmıyor. Yarın yine götüreceğim ama doğumuma yetişmiyor başka hastane çıkışı almak zorundayım. Çokta istiyorsa çakmasını al bence yüz de yüz eminim daha iyi olacağına.