Glsm9191 Kaynanam kız olduğunu öğrendiğimizden beri kendi ismini (Gülsüm) ü koymamızı istiyor. Ben de istemiyordum pek ama ilk torunu kırmak istemiyorum koyacam. Ama iki isim koyacam kendisine de söyledim sorun değil dedi. Gülsümün yanına gidecek uygun bir isim tavsiyesinde bulunur musunuz? Ümmü gülsüm istemiyorum bu arada 👧
Glsm9191 Bsraakdmr Es_69 Evet ikisi yan yana kullanılınca güzel duruyor fakat ben o ismi tek kullandığımdanda kulağa hoş gelmesini istiyorum
Es_69 Glsm9191 Dusuk yapmasaydim oglum olursa Saruhan dedim. Kizim olursa Hafsanur Zümra Yada Yazel demistim. Bu isimleri sevdigimden onerdim valla, rabbim kucağina hayirlica almani nasip etsin, dualarina bizleride unutma insAllah 🙏🙏
N_S Glsm9191 çok güzel isim bence de yeğeniniz ve doğacak bebeğiniz de sağlıcakla adlarıyla yaşasınlar inşallah 🙏🏻
Mrsakar Yeğenimin adı Gülsüm Nehir ☺️ Benimde anneannemin ismiydi çok severim eğer abimler koymasaydı ben koyardım ☺️