KubraF Bu gece ortadan biraz fazla bel ve adet ağırlarım var. Aynı adet olcakmışım gibi. Normal midir yoksa bi belirti falan mı 🙄🙄🤰🏻🤰🏻
GGD KubraF ben 30 haftalığım 1 haftadır hergün bi defa bahsettiğin şekilde sancım oluyor dün resmen yolun ortasında diz çöktüm ama geçti 1 dakika sonra benimde mi doğum sancım başladı acaba..?
Betus18 zbzbzbzb gece beşten beri adet sancım var yarım saat arayla baya şiddetli olcak mışım gibi şimdi de var ama o kadar değil bebekte toplanıyor iszce doktora gitmelimiyim
zbzbzbzb Evet cnmenfeksiyon yüzünden erken oldu hoc biseyim yoktu aniden gece ücte adet ağrısıyla başladı sonra suyum gitti tamamen
GGD KubraF evet ama bahsedildiği gibi sancı yaşıyorum hergun bi defa kesinlikle 1 haftadır yalancı doğum sancısı oluyomuş ondan mı acaba benimki.🤨
zbzbzbzb Benimki adet sancısıyla başladı karnımın bi tarafına toplandı bebek o saatlerde 1 saat içinde suyum gitti enfeksiyon bebegimi etkilemedi erken doguma sebep oldu şükür bebegim iyi