Ozlem_33 ya canım sana çok çok geçmiş olsun. Ama öyle sevindim ki düzelmiş yazdığını görünce. Yazdıkların çok değerli benim için. Tek tek açıklamışsın. Çok teşekkür ederim çok destek ve moral oldu açıkcası. Böyle iyi giden hikayeler duymak insanı kendisininki kadar mutlu ediyor. Kimse bu acıları yaşamasın. Devlette kayıt açtıracağım bu önerin için ayrıca teşekkürler. Ben Ankaradayım. Yasakları aşağı yukarı biliyordum benim de tüp olduğu için aynı sistem devam ederim. Zaten hep yasaktı iş yapmak vb. Yasaklar hiç önemli değil. Yeter ki başarayım senin gibi. Çok teşekkürler her şeyi açıklamışsın zaten, güzel vaktinden ayırıp buraya yazarak umut olman çok değerli 🍀🍀🍀❤️ İnşallah güzel haberlerimiz olur bu forumda.