Es_69 04.01.2019 11 hafta 4 gunlük iken düşük yaptim. İki uc aydir tekrardan çocuk dusunmeye başladık, ve her test yaptigimda ağlamaktan üzülmekten bir hal oldum. İkigün once Doktora gittim.Bana dedigi bir sene olmazssa sorun vardir. Dedi Folikasit hapini verdi yolladi. Ne olur bana İstanbul Anadolu yakasindan Birdoktor önerin hanimlar 😥😔😔 Okadar daraldimki bana yardimci olun lütfenn
GGD Es_69 canım yinede Rabbim bilir ne verip vermeyeceğini üzülme sonuç ne olursa olsun isyan etme ama bak. Hsg diye bişey var rahim filmi ben kasıklarım ağırlığı için sürekli Ağrım olduğu için o filmi çektirdim doktor bana dikkat et hamile kalabilirsin bu film sonrası ilk 6 ayda dedi ve korunduğumuz halde eşimle ikimiz birden hamile kaldım ertesi ay bi araştırıp o filmi doktoruna sorup çektirsene. Yinede dene derim herşeyi Rabbim bilir ama nolur üzülme. Dua ederim ben sana her gece. 🥰🤲🏼
mervea1907 Es_69 canım anadoluyu bilmem ama avrupa yakasında bakırköy de dr serhat sakız var. Baya memnun kalan ve sonuç alan kişi var istersen bir git canım durumunuz da el veriyorsa tabiki. muayene ücreti 300 yada 350 tl miş
Mrsakar Es_69 canım bu tarz konularda ne kadar uzman bilmiyorum ama Çengelköy medivia hospitalde Serpil hocaya gidiyorum ben takip için. Çok güler yüzlü bir doktor. İstersen git görüş derim
Es_69 GGD Vallha Allah razi olsun çok tessekkur ediyorum. Dualarinizda benide unutmayin, isyan. Etmiyorum ama bu etrafin baskisi ailelerin beklentileri, okadar daraldimki, bugun yine test yaptim olumsuz cikinca artik ne yapacagimi sasrdim. 😔😔
GGD Es_69 Ahhh canım benim Allahım sana sabır versin. Bak benim arkadaşımın 5 sene cocuğu olmadı en son tüp bebek tedavisine baslıycaklardı 1 ay sonra diye karar aldılar o hafta hamile kaldı biliyomusun. Rabbimin mucizeleri bitmez dua da ederim yine bi fikir duydukça sana yazarım ama hsg yi araştır yinede doktorada danış hayırlısıyla evlat nasip etsin Rabbim isteyen herkese. 🤲🏼💕
Es_69 GGD Rabbimin isine bak ya, ❤️ normalde bukadar daralmam ama iki onceki doktor insan bi tahlil bisi yapar ya folikast hapini verdi yallah der gibi okadar canim daraldiki,. Yinede sukur rabbime ama elim kolum bagli gibi de durmak istemiyorum. 😔
Es_69 mervea1907 Durumda sukur sıkıntı yokda, düşük yapip tekrar hamile kalmak icin destek icin doktor. Aranilinca bir onemsememe ortami olusuyor doktorlarin kiminde... 😣
GGD Es_69 durma tabiki de çabala hiç korkma üzülecekmiyim diye üzül yine çabala kimseyi de takma olur mu.? Benim dayım kadın doğum uzmanı ben kendisiyle de konuşurum bu ayın 22 sinde kontrolüm var dayımda gittiğimde bu konuyu kendisine de danışıcam bilgi veririm sana da canım benim. 💕
mervea1907 Es_69 arkadaşım da doktorun tedavisiyle gebe kaldı ancak düşük yaptı bir ay ara verdikten sonra tekrar devam etmek istedi doktor canım. Yani pozitif ve iyi bir doktormuş birçok kişi de memnun kalıyormuş olumlu sonuç alıyormuş
Es_69 GGD Okadar Cok memnun olurumki gercekten, yanlis anlasilmassa size ulasabilcegim bir yer varmi, güvenebilceginiz birisi oldugumdan kanaat ederim. 🤗
Es_69 mervea1907 İnsAllah araştiracagim hangi doktor olursa baska bilen duyan ne olur onerisi olan yada duyarsaniz soyleyin, cok tesekkur ediyorum yinede moral oldu yorumlariniz, ne muradiniz varsa Rabbim hayirli şekilde versin sizlere 🙏🙏🙏
mervea1907 Es_69 amin canım Rabbim sanada ve tüm isteyenlere hayırlı evlat nasip etsin. Beklemek nedir çok iyi biliyorum o yüzden o kadar iyi anlıyorum ki seni..
Es_69 Mrsakar Acaba Bu benim durumumdan izah etseniz, danissaniz yardimci olurmu çünku esim Polis Memuru Gunleri belli olmuyor randevu ne icin, Yardimci olabilirse lutfen haber verin 🙏🙏🙏