Sevde25 Gamzexxii bn ultrasona girdiğim zaman bebeğim birden kıpırdamaya başladı.doktorum bebeğin ultrason ışığından rahatsız olduğunu söyledi.demek ki her kıpırdama iyi anlamına gelmiyo.bile bile denemeyin bence.telefon ışığı da zararlı sonuçta hem de öyle Nasıl anlaşılır ki.sese tepki veriyorsa ışığa da verecektir doğunca :)
Elfida10 Sevde25 ultrasyonla telefon ışığını bir tutma canım sende ultrason gerçekten zararlı bebek için o yüzden ayda 1 kere görünmek yeterli oluyo telefon öyle değil sürekli elimizde sonuçta eğer ultrasyon gibi bi zararı olsaydı bebeklerimiz mafolurdu Allah korusun
zbzbzbzb Gamzexxii çok komiksin ben doktora sormuştum daha anne karnına ışık gönderme gibi bi yeteneğimiz yok demişti
Elfida10 zbzbzbzb parlak ışık tutmak yeterli yazıyor eğer programın amasayfasında siz ve bebeğiniz için günlük neler olabileceği kısmını okuyosanız görürsünüz 27+5 im ve bugün parlak ışığa tepki verebileceği yazıyor
Ayguns Elfida10 ultrasyon değil ultrason. Mafolurdu değil mahvolurdu. Lütfen Türkçemizi güzel kullanalım 😅
Guguk Gamzexxii tavşan mı bu bacım öyle ışığa kesin tepki verecek. 😂 uygulamalarda yazıyor ama allah bilir bebeğinin pozisyonu ne? Yani kafaya takacak bi durum değil dürtüp durma çocuğu ışıkla falan. Normal yemek ye gün içinde bol su iç hareketi varsa doğmamış çocuğu sese tepki Işığa tepki diye didiklemeye gerek yok.
Guguk Nur178178 kirpiği karnıma sürtüyo benim böyle yumuşak yumuşak ordan anlıyorum gözünü açıp kapadığını 😹
Nur178178 Guguk ben hiç flaş tutmadım o yüzden gözlerini açmıyor yoksa bende kesin hissederdim 😒 koca dudaklım ağzını açınca hissediyorum ama 🌸😂
kimsebilmesindiye Guguk kirpigi mi hissediyorsunuz 🤔🤔 hissetmniz mümkun değil. Bebekler güçlü ışığı gorebiliyorlar ama neden bu kadar durtukluyorsunuz bebekleri burakin kendi hallerine
Ayguns Elfida10 ne odun insanlarsınız ya.. gülerek, rica ederek bir şey yazmışız sizin yaptığınız kabalığa bak. Böyle devam edin siz 👏🏻👏🏻👏🏻
Adige09 Işığa tepki verdiklerini sizden öğreniyorum tşkler 😄 korkmayın hareket ediyorsa problem yok bence
Rbs111 Gamzexxii o kadar uğraşmayın bence ben hiç ışık tutmadım seste dinletmiyorum sadece blendır çalıştırdığımda korkuyor birden sıçrıyor yavrum ona bile kıyamıyorum 😞
Kader12 Gamzexxii kız ikinci gebeliğim ama hiç öyle bişey duymadım ışık felan 😃 lazer tutsaydın keşke 😄😄 ay hiç böyle şeyleri kafana takma lütfen artık yeri daraldığı için az hareket eder canım.
ZehraAlbayrak Dogunca bile isiga tepki vermiyo bi sure bebekler. Ana karninda napsinlar😊 annem anlatir, babam bu kiz kör mu yoksa diye kibriti cakmagi saga sola gezdirirmis takip etmezmisim doktora goturmusler doktorda dalga gecmis geri gondermis😀 gozlerim maşaallah karincayi bile gorur 10 metreden😂