Emel_Gnr merveeymeen sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah ☺️ Benimde 39+4 Çatı muayenesinde bebek çok aşağıda kanalda hatta ama açılma yok dedi bakalım yarın kontrolümüz var . Hakkımızda hayırlısı olsun 🙏☺️
Eseenn tugbadm Bence korkulacak bişey değildir kendini rahat bırakıp kazmadığın sürece kendini kasınca ilişki bile zor oluyor. Bende henüz olmadım 38 haftalığım tecrübe edinmedim 🤷🏻♀️🙄
merveeymeen _busra benimde 2 cm demisti dun hala bekliyorum sancim agrim biseyim yok yarin kontrolum var bakalim ne derse😊
_busra merveeymeen benimde yarın kontrolüm var heycanla bekliyorum valla sizinle aynıyız demek ki inşallah hayırlı haberlerini alırız 😊
Flyk Ben de oldum 2 gun once, derin nefes alip verin hic oyle abartilacak bisey degil. Malesef benim de bebek legen kemigine yerlesmis ama hic acilma yok, ve de bebegim kilolu 😕
Duuyguum merveeymeen HAyırlısı olsun canm bişe sorucam hissettin mi muayenede ağrın acın oldu mu hiç yaparken
merveeymeen Duuyguum ister istemez kendini kasiyosun ama agri felan olmuyo sonrasinda benim agrimda olmadi ama kisiden kisiye degisir mi bilmiyorum
Duuyguum merveeymeen ultrason muayenesinden sonra hazırlan alttan muayene edicem dedi sormadım hiç bende parmaklarının şeklini gördüm sadece çıkarttığında içimden