bsra18- yalnız değilsin ❤️bende ilk çocuğumu genel anestazi ile kucağıma aldım cok da rahattım şimdi 13 haftalık hamileyim 🥰❤️ Yine kararım genel anestazi 🙏 tamam bebeğin ilk anı ilk ağlamasını duymak güzeldir tabi ama sonuç olarak kısa sürede olsa bacaklarımı hissedemicem ben evhamlı bi insanım bu durum bende pskolojık olarak kalır Emin’im o sebeple tabiki tekrar genel 🤰 ve çevremde iki kişi spinal olup bel ağrısından şikayetçi gerçi herkes aynı olmuyor tabiki ama bence genel ❤️🥰🤷♀️