Betul_0560 şeker yüklemesini ben yaptırmadım doktorum da hiç ısrar etmedi. Fakat gebelik şekeri diye bir gerçek var ve oldukça tehlikeli. Peki ne yaptım. İkinci alternatifi denedim. Şeker aleti alıyorsun 1 hafta evde şeker ölçüyorsun.
1. Gün sabah açlık ve kahvaltıdan tam 1 saat sonraki tokluk.
2. Gün sabah açlık öğlen tokluk
3. Gün sabah açlık akşam tokluk
Bu şekilde bir hafta 10 gün yapıyorsun ve doktorunu bilgilendiriyorsun.
Ben de yüksek şeker çıktı açlık 189 tokluk 254tü. Doktorum hemen müdahale etti diyetisyene başladım şu an diyet yaşıyorum tamamen sağlıklı besleniyorum ve şekerim normale döndü. Şekerim bu kadar yüksekken bir de ani şeker yüklemesi yaşasam ne olurdu?? İyi ki yaptırmamışım da milletin üşenip tercih etmediği yolu kullanmışım. Benim gibi yapmanı tavsiye ederim.