Damlamina benim de oldu şuan iyileşti sayılır. Doktorum travazol krem ve fitil verdi. Bir de sirkeli suyla tahretlen dedi. Bugün 5.gün ve kaşıntı gitti diyebilirim. Bi kaç gün sonra kontrolüm var doktorum geçmezse o bölgeyi temizliycez dedi ama nasıl yapıcağı konusunda hiç bi fikrim yok zaten çok şükür atlattım. Sizi çok iyi anlıyorum resmen kaşıntıdan yanmadan zıplayarak ağladım😑 İnşallah sizinki de geçer en kısa zamanda🙏