Berfincik21
Bende de vardı, 17 yaşındayken farketmiştim. Bi zararı olduğunu hiç duymadım endişelenecek bişey değil ama kontrollerini ihmal etme bence. Ben düzenli olarak doktorum kaç ayda bir isterse kontrole gidiyordum. Benim de önce sadece sol memede vardı sonra sağ memede de oluştu ve o birden büyüyünce (3 ayda 3 katına falan çıkmıştı) doktorum onu alalım hatta ameliyat olmuşken hepsini alalım dedi 22 yaşında ameliyat oldum 6 sene geçti ama tekrar oluşmama garantisi yok hala düzenli kontrollere devam ediyorum. Kontrolden zarar gelmez sonuçta ☺️