Mormenekse insallah hakkında hayırlısı olur kısmeti mız den öteye yol yok rabbim hayırlı suni versin insallah hepimize eşimde morfoloji bozuklugu çıkmıştı bende kromozom bozuklugu var bide sonrada sol tarafmda olan çikolata kisti ni öğrendim zaten buyur den böyle düşüncelere kapıldı m çikolata kisti olanlar da düşük riski varmış kromozom bozuklugu olanlarda yüzde elli düşük riski yüzde yirmi beş herhangi bi Özür yirmi beş de bizim gibi sağlıklı olma şansı onun yani sıra dış gebelik düşük falan filan yani cokkk karışık