A_S_K Aysegul_Sevinc Ben doğalgaz peteklerine takılan suluklar ile nem yapıyorum . Arada ağzı açık ketıl kaynatıyorum odaya mis gübi buhar veriyor. Hemşire de mnermişti hatta o kaseye su koyup peteğe bırakıyormuş hava makinesi gereksiz demişti 😊
Aysegul_Sevinc A_S_K benim çevremdekilerde aldılar ama çok sık kullanmadılar ona rağmen herkes kesinlikle alınmalı diyor bana da sizin verdiğiniz öneriler daha mantıklı geliyor bilemedim 😊
Deletedmom133 A_S_K banyo örneklerinden birde ordaki oyuncaklardan cam mama kavanozunu alacağım canım 🥰 sen ne akacaksin
A_S_K Deletedmom133 kalırsa anne bebek çantası, bebek yastığı, bşr de o kavanozlardan😊 bebişle gidebilirsek tavi erkenden
A_S_K Aysegul_Sevinc bizim hemşiremizde öyle önerdi kuzum gereksiz yere fuzuli masraf başka ihtiyacını alırsın :)