Selintetik MineKasp 20+4 üm son 1 haftadır hafif hafifti şu 2 gündür daha net hissede biliorum kısaca 20 haftalıkken diyebilirim ☺
bsra18- MineKasp ikinci gebelik olduğundan ötürü 13.haftada hissettim şimdi 24 haftayı bitirdik içerde kolu kıpırdasa direk hissedebiliyorum 🙈🙈🌸
Seyma23 19.haftamdayım . 16.haftamdan itibaren sadece ara ara içerde biyerden biyere kayma hissinde balık yüzüyormuşcasına bi his hissediyorum . Ama çok nadir oluyor. Bende heycanla bekliyorum 💕🙏🏻😍
Seyma23 MineKasp Evet canım doktorum 12+6 da erkeğe benziyor demişti 17.haftada erkek olduğunu öğrendik 😊
Sevilay0680 Tam tamına 20 haftalıkken eşim şırnaktan izne geldiği gün hissettik sanki babasını o gün gerçekten hissetti ilk tepkisiydi kuzumuzun😪🤗