Iimran Kızlar merhaba bugün kayınvalidemin komşusundan duydum yenidoğan bebeğin ağzına bi çay kaşığı taze sıkılmış narın suyunu veya maden suyunu verirsen kolik olmaz ve gaz sancısı çekmez dedi internetten baktım bi kaç kişi denemiş ve rahat bebeklik geçirdiği yazıyordu böyle birşey duydunuz mu veya deneyen var mı ?
Alarasel Iimran sakın yapma böyle cahilce şeyler Allah aşkına onun midesi bunu kaldırırmı daha yani sindirim sistemi vs
ebruliyim Iimran ablam denedi bizzat faydasini gordu canim ben simdi20 haftalik hamileyim insallah bebegimi kucagima aldigimda bende denicem ama biz nar suyunu vermedik birazcik maden suyu birazcik zemzem ve hurma verdik cok rahat gecirdi bebekligini masallah 😊
Iimran Serenay4545 bugün bunu söyleyen ebene söyleme izin vermezler ama bazıları hususi yapıyor hastanede dedi yine de sorucam da burda deneyen duyan var mı bakalım 😊
Kakashi Ben bebisime bekletilmiş maden suyu verdim bir çay kaşığı Düzenli iki günde bir de bir çay kaşığı zeytin yağı verdim Şükür hiç gaz problemi de çekmedim , gabizlik problemi de Nar suyunu yeni duydum bende
Kakashi Iimran 1 haftalıkken yağa başladık , 2 günde 1 bir çay kaşığı zeytin yağı Soda yi da 10 günlük felandi bir kere verdik zaten
Iimran Alarasel cahilce demeyelim devlet hastanelerindeki ebeler bile bunu yapıyormuş canım ayrıca asidi giden maden suyu dediğimiz
ebruliyim Alarasel hac hurmasiydi ici yumusak ya zaten cok az agzina degdirdik bunlari annesini hic emmeden yaptik
Deletedmom133 Iimran hiç birşey vermedim gaz problemide çekmedim bence mantıklı bir açıklaması yok çünkü aylarca 1 çay kaşığı içtiği maden suyumu kurtaracak bana komik geliyor
Alarasel Deletedmom133 aynn öyle cnm bnada çok saçma geliyo yani minicik bebeğe maden suyu🤷♀️🤷♀️😨🙄🙄😒
Deletedmom2224 Iimran onun ilk doğdugunda fındık kadar midesi olacak ne nar suyunu ne maden suyunu kaldıramaz ilk 6 ay su bile yasak lütfen yapmayın öyle şeyler eski cahil insanların uydurmalari işte
Iimran Deletedmom2224 doktorların açıklaması da var internette kendi doktoruma da sorucam ama bakın burda deneyenlerde varmış demek haklı tarafı var
Alarasel Deletedmom2224 hah su bile bn mama verdiğim için üç dört damla bi kere veryrm günde bazn hiç vermiyrm hatta ne biliyim
Deletedmom133 Iimran tabi öğrenmekte fayda var ama yapanlar vence istisna bence maden suyuyla alakalı değil 5 tabe yeğenim var hiçbirine verilmedi bende vermedim hiçbirinde de gaz sorunu olmadı
Deletedmom2224 Iimran hiç bir haklı tarafı olduğunu sanmıyorum aylarca hatta beli 1 2 sene boyu çekeceği gaz sancısını bir damla maden suyu geçiremez her yerde bas bas 6 ay su dahi yasak diyen doktorların asla maden suyu onerecegini sanmıyorum. Gaz olması erkek bebeklerde daha çok olmakla birlikte yapısal bir durumdur annenin stresli bir hamilelik geçirmesi bile bunu etkiler bir damla maden suyu da asla bunu önlemez aksine bebeğe zarar verir
A_S_K Iimran denemiş biri gelip sana çocuğa kola içirdim gazsız oldu ya da tavuk yedirdim gazsız oldu dese yine deneyecekmisin? İnternetteki her bilgiye inanma. Babannesi anneannesi söylese hurafe deriz internette böyle olmuş. Gaz sorunu bebekle ilgilidir bağırsakları düzene zamanla oturur ve haraketsiz oldukları için gaz sancısı çekerler. Bebek haraket ettiköe de gaz sorunu kalmaz. Benim kızım ilk gğnden bugüne çekmedi gaz sıkıntısı. Yani çok yanlış bir şey. Maden suyu ne kadar doğal olabilir asidi kaçsa bile? İşlemden geçmiyormu? Ne kadar gerçekten maden suyu biliyor musun? İçine nasıl sinecek küçücük midesi olan yavruya onu vermeye? İnşallah öyle bir şey yapmazsın.
Sedahatun Iimran belki de bebeğin hiç gazı olmayacak🤷🏻♀️ Her bebek gazlı olacak diye bişey yok ki yani maden suyuyla alakası olmayabilir gazı olmamasının
Deletedmom133 Alarasel aynen öyle kuzun anne sutu ideal ayrıca versen ne olucak bence hicbir yararı yok 😊🥰🥰
Deletedmom2224 Alarasel mama başka bir şey mama veriyorsanız zayen suyu da vermelisiniz. Ama ne demek nar suyu yani o bebeğin bütün bünyesi alt üst olur asla verilmemeli
Iimran Alarasel bi kereliğe mahsus oda 3 damlaya tekabül eder çay kaşığına yani bakın yorum yapanlar denemişler bazıları
Emirefedefne15 Alarasel zem zem ve hurmayı bnde verdim kızım şuan 4yasinda güzel bir bebekligi oldu . Hurmayi hiç emzirmeden biraz somurtturuyorsun sarılık olmasın diye verilir tatlı olduğu için zaten hamileyken de 7.5 aydan sonra hurma yemek çok faydalı hem süte hemde kolay dogum olması için günde 10tane yiyordum kızımda şimdi 2.hamileligim 29 haftaligim 32den sonra baslicam yine tavsiye ederim . Bunlar cahilce şeyler değil doktorum söyledi uyguladım . İnsallh bundada kolay bir doğum olur kizimdaki gibi 🤲🤲