Betlyrdmc Hanımlar iyi geceler 8+5 günlük gebeyim bugün doktorda 20 mm lik bir kist cıktı doktoruma hala gidemedim sizce nedir bu bebege bir zararı var mı lütfen yardımcı olun🤲
Betlyrdmc Kaderkayaa allah hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah bi zarari olmamasi kişiden kişiye farklılık gösterir mı kendiliğinden kaybolabiliyo o zaman ilaç kullandınız mi
Kaderkayaa Betlyrdmc yok hiç ilaç kullanmadım doktorum bol su içmemi ve kafama takmamamı söyledi sizde öyle yapın Allahın izni ile bişe olmaz