annevebebek17 Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+4 üz mecburi sezaryen olacağım.. 25 kasıma verdi sizin günleriniz belli mi bebisler kaç kilo olmuş 😊 biz suan 3.100 gram olmuşuz çok şükür..
o_y_k annevebebek17 Aynı tarihlerimiz 😊 Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 😌 böyle günü bilipte saymak çok zormuş ama sanki vakit geçmiyor
annevebebek17 Dniiz sendede ağrılar var mı canım nasil hissediyorsun kendini..bende vajinamda tuhaf agrim baskim var birde afedersin ishal gibi birseyim bu aralar.. Birde nedense doymak bilmiyorum😥
Dniiz annevebebek17 hepsi aynen bende de var Canım hiç kilo almadım derken bogazım 3 haftadır durmuyor 4 gündür şiddetli kasık ağrım var afedersiniz ama benim de çatımda ağrı var kemiklerim orada ki tuhaf biçim de batıyor
Prensin1annesi annevebebek17 bunların hepsi bende de var doğuruyom zannettim Bi ara 😀 yalnız değilmişim
annevebebek17 Dniiz uff doktorum dahada artacak dedi bayada uzun bir zamana verdi sezaryeni allah yardımcımız olsun zor dayanmak
annevebebek17 Prensin1annesi bende dun gece duyuruyorum sandım agridan öldüm resmen yalnız degilsin sen kac haftalıksin canım
annevebebek17 o_y_k amin canım rabbim sag salim hayirlisiyla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah.. Gercekten son zamanlar gecmezmis hele hasta olana allah yardımcımiz olsun su gibi agrisiz gecsin inşallah😌
annevebebek17 Prensin1annesi benim için zor geçiyor da bilmiyorum allah yardımcımız olsun annelik zor..