Zhrlhn41 Yoğun kanama nomal değildir diye düşünüyorum. Çünkü doktorum bana adet kanaması gibi olursa direk gel dedi ama benim 1 hafta ara ara lekelenme şeklinde oldu. Ben 23. Haftada kısalık açılma ve hunileşmeyle acil serklaj olmuştum
Doktorun kanama ile ilgili bişey söylemedimi ?