hndgkct Kızlar hangi folik asiti kullanıyorsunuz ben folbiol kullanıyorum sizce nasıl aranızda kullanan var mı acaba ?
begumseker hndgkct folbiol ben gebelik planlamaya başladığımızda kullanıyordum. Hamile kaldıktan sonra doktorum mg olarak fazla demişti. Z-fol folik asit kullanmıştım sonrasında
hndgkct Hkmt günde bir tane içiyorum canım o şekilde ama değiştirsem mi dedim de doktoruma da sormadım şuan bi size de danışayım dedim kullanan var mı diye 🙏
Seyma23 Previte positive kullandım içinde folik dışında d3 b12 ve adını unuttuğum birçok vitamin vardı bu folik asit sayesinde kan testi sonuclarımdaki b 12 im çok güzel değerlerde cıktı içinde 90 adet var 125 tl muadillerine göre biraz pahalı ama Zaten 12.haftaaya kadar kullanıldığı için 1 kutu yeterli oluyor. Gercekden yeni başlayanlara tavsiyemdir. 🙏🏻💕