Ozcifci Merhaba kızlar benim idrar yolumda ve boğazımda aşırı enfeksiyon cıktı sabah akşam antibiyotik kullanıyorum zararlimi acaba
Gbahar_asya Ozcifci Benim de idrar da enfeksiyon fazlaydı toz verdi kullandım iyi geldi hatta en başta da dedi antibiyotik vermek istemiyorum daha ilerlerse veririm
Girlmom Ozcifci benim de idrarda enfeksiyon var bana da antibiyotik verdi verirken bebeğe zararı olmaz dedi