Hamileanneler_25 8 yıldır 2 ameliyat oldum gecmedi şu an yine cıkmış durumda 31 haftadayım. Kanama yok ama kesinlikle kabız olmamak gerekiyor bunun için ilaç veriyorlar. Kanamalı agrılı bir durum varsa hemoroid için de ilaçlar var. Üzerinden kantaron yagı koyabilirsiniz pamukla. Ilık suya oturabilirsiniz. Kısa sürede doktorunuza danışın geçmiş olsun