emremelike_757 bizim için doğum paketi uyguna geldi ben 12 haftamda başladım oraya 3850 tl ye aldık paketi ,doğumun normal de olsa sezeryanda olsa aynı fiyat geçen de 3500 die duymuştum canım normal muayene için ilk gittiğimde 150 iştemisti eşim oyak mensubu olgundan 115 tl gelmişti paketsiz muayene paketinde 8 muayene var di 12hafta basladiigm için