Merve9335 Selam kızlar dün 34+4 te kontrolüm vardı doktoruma gittim.Bebeğimin kilosu 3kg çıktı ve doktorum aşırı bi tepki verdi dosyama da iri bebek diye not düştü .Çok mu fazla kilosu? Hatta bu iki hafta kilo almasa bile olur dedi çok şaşırdım
Kumsalinannesii Merve9335 kg almasi azdı cevizi muzu, pekmezi, kaşarı çok yedim onları yemeyi kes istersen belki fazla almaz 😉
NurGrlek Merve9335 34 olduk bizde 35 haftada kontrol var bende çok tırsıyorum doktorumun tepkisinden 😁 32 haftada 2.540 demişlerdi 35 ile uyumluydu şimdi ne durumda bilmiyorum şeker yoksa sorun olacağını sanmıyorum o şekilde tepki vermesi de hiç güzel değil bizim içinde iri diyorlar 😶🤷🏻♀️
Merve9335 NurGrlek hiç bi sorunumuz yok sağlık olarakta ama normal doğum istiyordum ben zor dedi artık sezeryan tarihi verdi bende sanki kötü birler yapmışım çoçuğuma fazla kilo aldırtmışım gibi hissettim 🤷🏼♀️
NurGrlek Merve9335 hakkınızda hayırlısı olsun kınıyorum doktorunuzu bebeğiniz gayet iyi beslenmiş demekki maşallah ilk gebeligimde yine aynı sorunla yaşamıştım ben değil kızım kilo almisti kilo birazda genetik Evladinizi sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🤲
_tugce Merve9335 iri bebek olmasına doktor niye bu kadar büyük tepki vermişki benim doktorumda en başından beri iri bebek olucak diyor hatta haftasını beklerse 4 buçuk kiloyu bulacak diyor ama hiç öyle büyük bir tepki vermedi tam gününü hatirlamiyorum ama 35 haftalıkken bizimde 3075 di hatta kafası 40 haftayı tamamlamış doktorum sadece büyük ihtimal.sezeryan diyor o kadar
Merve9335 _tugce yani bende anlamadım.Ooo naptın sen felan dedi yani iki hafta kilo almasına gerek yok iri bebek felan dedi heralde sezeryan yapsın diye ama öyleyse çok üzücü gerçekten
Merve9335 NurGrlek evet bende kendimi suçladım öyle tepki verince🤷🏼♀️ Özel hastane doktoru işte belki de sezeryan yapsın diye dedi anlamadım çok teşekkür ederim amin 🙏🏻💕
EceElif Bizde 33+5 te 2,550 idik. Ama dr hiç böyle kötü tepki vermedi. Maşallah çok güzel gelişimi dedi. Canını sıkma. Bi ablamda 33 haftada Doğum yaptı tam 4 kilo doğdu oğlu 😂
_tugce Merve9335 canım sen kendini üzme ki bebişinde üzülmesin bebeğin beslenmesi için ekstra yaptığın birşey varsa onları kes bende normal doğum istiyorum ama belki nasip olmaz sezeryan olur sağ salim geldikleri sürece hiçbir sorun yok bence 😊
defne55 Merve9335 bencede fazla ben 37 haftamda gittim daha yeni kilosu 3 kg doktor gelişimi çok iyi dedi seninle aramızda 3 haftada var düşün artık bide son zamanlar daha da çok kilo alıyorlar
Raniniii Merve9335 doktorun ne kadad kötü bir tepki vermis ya ne alakası var bir sonraki hafta gidersin haftasina gore gider kafana takma hic ki zaten onlarin verdiği kiloda cikmiyor cocuklar dogdugunda eksik cikiyor hiiç kafana takma benimkide önde ama doktor birsey olmaz normal dedi genleriyle alakali olurmuş
Gamzeozdenn Bende 33+4 üm bugn kontrolm vardı 2590 gr dedi gayet güzel dedi sizinki niyeöyle tepki verdiki