Simya34 Kızlar merhaba,bir hafta önce regl bitti,ama bugün lavaboya gittim kahverengi lekelenme gördüm yeşil renkte gördüm söylemesi ayıp,yumurtlama günüm bile 14 ü ,anlamadım ne olabilir,kahverengiydi.
Simya34 Tugce1803 aynen bende öyle biliyorum ama kahverengi lekelenmeyi anlamadım😢Desene bu enfeksiyonla bu ayda bebek beklemeyeyim😢
Tugce1803 Simya34 Aslında ilişkiye girmen gerek ama ilk doktora git muayene ol canım enfeksiyon varsa ilerlemesin