Zynp_cngz İlk muayenede bebeğin kalp sesini duymak için ultrasonlamı bakılıyor yoksa alttan muayene ilemi ?
Nurunilkmucizesi Zynp_cngz haftasına bağli. Kaç haftadir gidiyordum Allah bugun nasip etti Alttan muayenem ile 7+ 4 de Allah sanada nasip etsin arkadaşim.
Aralid Canım ben 6da alttan muayene olmuştum ama sıkışık olmadığım için yoksa üstten bakıcaktı kalbin attığını görmüştük ama duymamıştık bidaha 8. Haftada gitmiştim ultrosonla duyduk çok şükür. Bir sorun olmadığı sürece alttan bakmıyorlar bide o senin kararın bence alttan istemiyorsan bakmazlar. Hep ultrason inşallah. Sende inşallah duyarsın bebişini
Zynp_cngz Aralid inşallah canım yaa bende pek istemiyorum bi de ilk hamileliğim insan utanır çekinir illaki