Aynur0707 çünkü ameliyathaneler buz gibi oluyor birde uyuşma olduğu için vücutta kan hareket etmiyor. Kendine hakim olamadığın bi titreme oluyor o yüzden bağlıyorlar. Kolun birin de serum birin de tansiyonu otomatik ölçen bi cihaz oluyor hereket etmemen için yani. Öyle kendini kötü hissedecek bi durum olmuyor ya 2 kere yaşadım o duyguyu 3. Ye 15 günüm kaldı