Zeynepzeynep Kızlar 20 haftamıza girdik bu gün devlette ayrıntılı ultrasyona girdim böbrek genişlemesi var denildi herhangibi bir Bilgi vermediler çok tedirginim bir sorun çıkıyor mu benim gibi olanlar var mı aranızda 😔
Sdfygt Zeynepzeynep bebeğiniz erkek mi benim de aynı sorun vardı doktor erkek bebekler de görülebilir korkulacak bişey yok dedi
azralice Zeynepzeynep aynı sorun bizde de var ama ilerleme olmadi şu an doktor kontrol altında tutuyor. Ne kadar genişleme kaç mm ?
Karanfil Zeynepzeynep Benim kızımdada vardı simdi 37. Haftamdayim muane oldum ve kalmadığı söylendi . Bebeginin bobreginde kac mm genisleme var ?
Zeynepzeynep Sdfygt bir kız bir erkek denildi kesin birşey diyen olmadı valla bilmiyorum kuzum ya Zübeyde hanıma gidiyorum oradaki doktorlar demiyorlar zaten cinsiyet özel öyle demişti
Zeynepzeynep Karanfil sadece genişleme olduğunu söyledi 2 hafta gözetim altında olacakmışım ilerleme var mı die