Lyamana doktoruna bildir ya da kontrole git derim ben.benim 1 hafta geldi leke seklinde bazen fazla.sonra fazla fazla geldi.progestan yazdi doktor.kesilmedi leke doktor soylemisti kesilmiycek diye.1 hafta gecmeden de kan geldi bu sefer progestan +igne verdi 2 hafta sonra kesildi simdi temiz cok sukur. Cok gun gecirmeden git derim bence bi baksin bisey yoksa icin rahatlar her ihtimale karsi onlem alirsiniz hic degilse.kendinide yorma cok ayakta kalma.