Ozge1044 Testi şimdi yüklücem bugün adet günüm az önce yaptım testi 5 dk içinde böyle oldu daha net aslında ama resimde baya silik çıkmış
Betulsna Ozge1044 bnmki de böyleydi dün kuzum hayırlı olsunnn hamilesin. Yarında kan testi ver bakalım kaç çıkacak sonucun. Beni etiketle ama olurmu😊 Pazartesi tekrar vericem ben bakalım yükselme var mı🤲
Mliissss Son adet tarihiniz ne zaman acaba benim de bugün gözüküyor adet tarihim bende olmadım göğüs hassasiyetim var test yapmaya korkuyorum
Kbr_2019 Ozge1044 ayyy hayırlı olsun 🤗 eğer kullanmıyorsan hemen folbiol al günde 1 adet. 1 hafta bekle bence sonra kan ver. Benimde silik çıkmıştı hem de 2 hafta boyunca net çift çizgiyi görünce kan verdim. Şuan 11 haftayız 🥰
Selen01 Benimde adet günümde aynı böyleydi 😊 sabah kan verdim beta 212 çıktı. Şimdi 17. Haftamıza girdik oğluşumla. Hepimizin sağlıkla gelsin inşallah 🤗
Ozge1044 Selen01 ay maşallah saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahım 😘 bende kan vereyim yarın acilde
Burcu2121 Ozge1044 hamilesin canım darısı bizlere bizede dua et🤲rabbim sağlıklı bir sekilde kucagina almayi nasip etsin🌸