Natlus Denizsever34 merhaba 31+1iz bizde civilden bu urunden aldim bizimde park yatagimiz var https://eksiup.com/p/3t290834d65z https://eksiup.com/p/vk2908382t5j https://eksiup.com/p/ym290841hr6u Yikadim utuledim serdim bnce cok iyi oldu hemde fytada uygun 135 tl. Internnet sitesinden almistm.
Denizsever34 Natlus çok çok güzel olmuş bayıldım 😍 Bebişiniz güzel günlerde kullansın inşallah 🙏 Kumaş kalitesi nasıl ?