Laley canım sen o doktorun demesine ne bakıyonn yaaa kalk git hastaneyeee benimde bir ay önce aşırı kanamam oldu özele gidiyosum aradım ve eski kandır korkma diyo bana bende devlet hastanesine gittim tabi dinlemedim onu iyiki gitmişim iğne yaptılar düşük önleyici ilaca başladımm yüksek düşük riski var dedi doktorlar hiç bir kanama normal değil canımmm durma git hastaneye bebeğinden önemli değil hiç bi şey