Kızlar ben de ilk 10.haftamda falan cok sırt agrısı yasadım. Dayanılmazdı zor yürüryordum artık işten çıkınca öZellikle. Bir süre sonra geçti 20.haftamda falan yine basladı ama sırt egZerSizlene basladım ve cok sükür agrılarım kalmadı. Her aksam düzenli yaparsanız cok etkisini görürsünüz. Youtube’da hamilelikte sırt egzersiZleri videoları var ordan baslayın mutlaka