Esrag demirle alakası olduğunu sanmıyorum ben de Demir ilacı kullanıyorum başından beri günde 2 kere. Ama bence sola yatmak çok önemli, bebek daha iyi besleniyor. Dinlenirken bile sola yatmak lazım. Bir de muz ve badem eksik etmemek lazım. Ben bunlara dikkat ediyorum.