Serra_t Kizlar selam oksapari kullanirken en az aciyan bolgem karin bolgesi oldugu icin karnimdan devam etmek istiyorum doguma kadar ama karnim buyudukce ignenin plesantaya denk gelmesinden korkuyorum kalca kemigime yakin yerlerden vuruyorum siz gobek bolgesinde nereden vuruyosunuz igneyi ?
Adimadim Koldan vuracaksan kolun dirsekten 4 parmak yukarisi dış kisim gobekten vuracaksan gobek deliginin 4 parmak sagi solu diye anlatmisti hemsiremiz bize dizden hic vurmadim ama o da aynidir diye tahmin ediyorum benim her harukatde acıyor, morariyor ve sisiyor bu da normalmis dayanacagiz artik..