Grhn Güzel anneler karnınız ara sıra sertleşiyor mu bazen bende sertleşme oluyor halsizleşiyrm eğilemiyorum nefesi bile zor alıyor gibiyim
Pinkey Grhn kac haftaliksiniz? ben de de oluyordu. Nst de sancı çıktı ilaç kullanıyorum. Doktora söyleyin bur durumunuzu.
asltrk Komple mi sertleşiyor ve tabiri caizse duvar gibi sert gbi mi oluyor yoksa sadece bir yer mi ?
asltrk Grhn o zman bi doktora görünün ne olur ne olmaz bugün doktora sordum bnde aynı şikayeti senin farklı olablir yne de bi görünmnde fayda var 🙂
Grhn Pinkey başka belirtiniz var mıydı Ablamda yaşamış ama bebek büyüdüğü için karın sertleşiyor ve biyerde toplandığı içinde olabiliyormuş
Pinkey Grhn biz şu an 28+5 iz ama iki hafta önce çıktı sancim nst ye ilk kez girdiğimde. daha öncede o sertleşme kasilmaymis nst ye girince anladık
ZehraAlbayrak Komple sertlesiyosa sanciymis gebe okulunda anlattilar ama biyerde oluyosa toplaniyo demekmis. Banada oyle oluyo 36 haftadayim dediginiz gibi nefesim bile kesiliyo ama sanci degil
Grhn ZehraAlbayrak bazen ortası sertleşiyor bazen tümü korkuyorm ama çok şükür kanama yada su gelmesi yok İçinde toplandığı zaman sertlik olurmuş
sbusra ZehraAlbayrak ben 38 haftalık gebeyim benim 2-3gunde bir tümden sertlesiyor yani bu sancimiymis
esraceylan Bende 30+4 bazen sertleşme bir tarafta oluyor genelde sağda oluyor sanki kafasını yada başka bir yerini dayıyor gibi bide kuyruk sokumum ağırıyor 😕