Pelinbyk 7 haftalık hamileyim erkek olursa ismimiz hazır fakat kız için isim bulamıyorum🙄yardımcı olur musunuz?
Mahbeker Pelinbyk aynı konuda bir çok post var fikir olması açısından açılan diğer postlara bakmanizi tavsiye ederim. Doğa, Eylül, Mavi-Ada, Duru, Ela, Yağmur, Aysima, Nil, Asel, Nehir... Olabilir 😊
Pelinbyk Ipek_ozsyhzry asel benimde aklımda duru var bide ikiside olabilir ama biz hep erkek diye odaklandık yani benim içime öyle doğuyor😊
Esrayagixemir1604_ Pelinbyk bende kızım olsa idi LİNA koymak istiyordum kısmet oğlum olacak sağlıkla geldinlerde önemli olan o
Pelinbyk Esrayagixemir1604_ öyle tabiki 1 yıl bekledim ben nasip bu zamanaymış cinsiyet farketmez sağlıklı hayırlı evlatlar olarak kucağımıza alırız inşallah🙏Allah isteyen herkese nasip etsin🌸
Zinnureyn35 Bende isim konusunda çok zorlandım 36 haftalık oldum en sonunda BEGÜM ismine karar verdik ☺️ İnşallah 💖🥰
Pelinbyk Zinnureyn35 Yaa bitmiş bile ne kalmış kavuşmanıza🌸inşallah bende görebilirim o zamanlarımı hayırlısıyla🙏