Gunesozby ben ilk 2,5 ay kullandım ve çok yararını gördüm kanamam oldu ve aynı gün kesildi kanamam sabah akşam bu fitili kullandım. Hatta Dr bırakmam gerektiğinde tedirgin olmuştum sanırım psikolojik o fitili kullanırken bebeğimi daha güvende hissediyordum☺