Filiz42 İlk oglumun ismi cınar ve ben koydum yine hamileyim ve kaynanam en basından beri yıgıt istiyor bende bu sefer kırmak istemedim ve yıgıt olsun dedim ama yanına Baska uyumlu bir ısım daha istiyorum fikir verırmısınız😚
gzmuygn Filiz42 Ben erkek olursa Yiğit asaf koyucam 😊 asaf benden yiğit eşimden. Uyumlumu bilmiyorum ama hoşuma gidiyor