Kubradem Bugün 36+1 olduk ama şu son günlerde sürekli gazım oluyor ve sürekli. Ve beni zorluyor afedersiniz zorlanarak cikariyorum ve hep boyle. Yasayan ya da nasıl geçer bilen var mı