yelif_3698 Meraba hanımlar hayırlı akşamlar 21+3haftalik hamileyim ayrıntılı ulturasona giricem korkuyorum nasıl oluyo nelere bakiliyo biraz anlatır mısınız acaba
Esraygtf yelif_3698 neyden korkuyorsun ki? Bebeğin tüm iç organları uzuvları tek tek inceleniyor 15-20 dk arası sürüyor
Yenqec Normal karından ultrasonla bebişi inceliyor. Korkmak yerine heyecanlanmalısınız. Her bir parçasını görebilme şansına erişiyorsunuz. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Elvintos yelif_3698 kontrole gittiğinizde doktorunuz nasıl karnınızdan bakıyorsa öyle bakacaklar. Sadece cihaz daha farklı tüm detayları gösteriyor
gulkara Ben de girerken tedirgindim. Hatta Dr. başta önce ben inceleyeceğim sonra size tek tek açıklayacağım demişti ama biraz geçtikten sonra şimdiye kadar her şey normal deyip çok kasıldın açıklama gereği duydum dedi. Tüm organlarına bakıyor. Organlarda iskelet sisteminde beyninde vs Herhangi bir problem var mı ona bakıyor. Sonrasında da bebeğinin yüzünü gösterip fotosunu veriyor 😊
yelif_3698 gulkara yaaa yüzünün fotoğrafını gorebiliyo muyuz😍 normalde muayeneye özele gidiyorum ama ayrıntılı ulturason pahalı devletten yaptır getir demişti devlet fotoğrafını yuzunu gösterip verir mi ki
Nilay35 yelif_3698 normalde bnm gittiqim.hastamede benim.doktorum verecekti ama bnm minnak kuzum yuzunu ellerinle kapattiqi icin alamadi net foto
gulkara yelif_3698 hımm devleti bilemiyorum bi arkadaş devlette üni hastanesinde yaptırdı onun eşini içeri almamışlar ve foto vermemişler biz özelde yaptık eşim de girdi ve 2 tane çok net foto aldık ama her devlet hastanesi aynı mı bilemiyorum 😊
Ulviyedmr Kızlar detaylı ultrasonu girmeden önceki haftalarda bebekte bi sıkıntı olup olmadığı anlaşılmaz mi ben de iki hafta sonra giricem heyecan bastı şimdiden
Nur-11 O an çok güzel gerçekten ayaklarına ellerine kadar tek tek gösteriyor bebiş yüzünü gösterirse onuda görüyorsunuz allah hakeden herkese nasip etsin🤲😊https://imgyukle.com/i/E44vxA
Nur-11 O an çok güzel gerçekten ayaklarına ellerine kadar tek tek gösteriyor bebiş yüzünü gösterirse onuda görüyorsunuz allah hakeden herkese nasip etsin🤲😊https://imgyukle.com/i/E44vxA
gulkara Eliftekin üniversite hastanesi bakıyordu biz tercih etmedik başka bir arkadaşım ünide girdi ayrıntılıya
Eliftekin gulkara Evet araştırma hastaneleri yapıyor ama onlarda 5 aylık hamileleri kolay kolay hasta olarak kabul etmiyorlar ilk başlarda gitmen gerekirmiş. Ben İstanbul da yaşıyorum burda öyle