Dniiz canım bende 36+1im yorulunca iş yaparken eğil kalk kaldır karnım hemen ağrıyor kesiliyor rahatsiz edecek kadsr yorgunluk oluyor ama tabi sanci varsa düzenli mi düzensiz mi bunu takip et duzensiz ise ve sanci ise yaşadığın yalancı sanci deniyor bu da doğum yaklaşınca olması normalmis