Gaye06sezen Merhaba güzel Anneler şimdi sıra geldi benim doğum hikayemi yazmaya bu sabah 4 sularında kötü ağrılı bir sancı ile uyandım sonra sıklaşmaya başladı hemen ılık duş aldım çünkü annem ılık duşun altında kaldıkça normal doğum yaparsın dedi ve saat 6 oldu sancılarım 5dk bir gelmeye Başladı sancılarımı evde çekmeyi tercih ettim çünkü çatal muayenesi madeniyle saat 9 oldu Hastaneye gitim muane Etiler acılman 7 cm dedi ve iyi ilerliyorsun dediler sonra git gide artı sancılar saat 12 doğuma aldılar evt çok zor çok kötü yani tarif edilmez acı ama sesini duyduktan sonra herseyi unutum ☺️Saat 1:30 gibi bebeğim geldi dünyama 😊🥰ilk doğumum olduğu icinde onunda vermiş olduğu bir zorluk vardı Rabbim kimseyi o dar kapıda bırakmasın inşallah sizi ve bebeğinizi sağ sağlim o doğum kapısından çıkmayı nasip etsin 🙏uzatım sanırım hepinize iy akşamlar hakkınızı helal edin
Kubradem Gaye06sezen Allah bize de 7 cm e kadar evde çekmeyi nasip etsin canim😂 Allah hayırlı evlat eylesin inşallah:)
Glydn Gaye06sezen gözünüz aydın Allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah🤗 Allahım ben de 7 cm evde göreyim🙏🙏🙏 yarın 40. Haftama giriyorum çok bekledi kızım inşallah sizinki gibi hızlı ilerleyen bi doğumum olur😊
ezoterik Gaye06sezen çok kötü çok dayanilmaz aci mi🥺bu tam olarak ne kadar sürüyor acaba benim gittikçe korkularim artiyo sanki ya🙈 sağlıkla büyütün bebişinizi ☺️🙏
Gaye06sezen ezoterik amin canım 🥰🙏rabim sizlerde nasip etsin ama gerçekten çok zorlandım ama sesini duydum ya unutuM Herseyi Allah büyük siz sancılarınızı Evde cekin baya sonra gidin hastaneye insallah sizde tez vakite kavuşursunuz ;)