Eslina maalesef nts de bi şey çıkmıyor şiddetli tek sancım 29 ekimdeydi üç dakikaya kadar düşmüştü ama kendi kendine geçince bende hastaneye gitmedim çünkü su kan vs hiç bi şey yoktu bi kaç gün sonra randevum vardı doktora anlattım eğer Doğum başlasa asla sancı dinmezdi o yalancı sancıymış iyi ki gelmedin dedi