Almila08 dur bakalım daha yeni başlıyorsun 😇 15 haftaya kadar ben böyleydim şükür geçti yani bende hep çizi yiyordum geçmesi için bide bol meyve 🤦🏻♀️
15. Haftaya girdiğinde bulantıların kesilir iştahın açılır , yiyemediklerinin acısını çıkarırsın 🤣
Herkeste farklı olur ama Benim iştahım açıldı 😇
Sabret hamileliğin balayı 15. Haftadan sonra başlıyor 😇