Burcuhira Arkadaşlar ayın 20 sinde 19+5 oluyoruz detaylı ultrason için randevu aldım. Erken değil demi ? Bu haftalar da yaptıran var mı ?
Burcuhira Ozican yok hayır ben internetten baktım kaçıncı haftalarda yapılıyor diye bu tarihte boştu o yüzden randevu baktım. 20 haftayı tamamlayım 21 gibi gideyim en iyisi