Ones 35. Haftada Nstde sancım çıktı, çok bir şey hissetmiyordum ben normal yorgunluk ağrısı gibiydi bence. Doktorum alttan muayene etti, açıklık olduğunu söyledi ve bebek için akciğer geliştirici iğne, benim için ilaç verdi, istirahat etmemi söyledi. O gün bugündür, geçti 39 oldum 😊